top of page

Dizajnovo najlepšie balenia kávy za rok 2014

Celosvetová súťaž v dizajne obalov spotrebných tovarov, to je program Dieline Awards. Právom je považovaná za pravú „prehliadku“ vo svetovom dizajne obalov produktov. V roku 2007 ju založil umelec a dizajnér Andrew Gibbs.


Všetko sa začalo ako osobný blog, postupne sa z projektu stala rešpektovaná platforma a dnes je z nej nielen študentmi, ale aj odborníkmi sledovaná súťaž. A čo je najdôležitejšie, odborníci a dizajnéri z celého sveta v nej nachádzajú inšpiráciu pre tvorbu nových obalov. Do dvoch rokov od svojho založenia sa Dieline stala najnavštevovanejšou webovou stránkou venovanou obalovému dizajnu na svete.


Každý rok, stovky kreatívnych firiem predkladajú návrhy na udelenie ceny. Samozrejme, nie všetky z nich môžu vyhrať.


Pozrime sa na prehľad najnovších a najlepších prác v oblasti obalov na kávu, kde sa dizajn môže stať prvým zmyslovým spojením medzi pražiarňou a spotrebiteľom.

Pražiareň: Brewklyn Grind, New York

Dizajnér: Dan Gearity

Pražiareň: Finca Santa Teresa

Dizajnér: Butchershop Creative

Pražiareň: Torch Coffee Roasters

Dizajnér: Chen Design Associates

Pražiareň: Ethical Bean Coffee

Dizajnér: Melanie Carlson

Pražiareň: Big Island Coffee Roasters

Dizajnér: un-studio

Pražiareň: Crooked Nose & Coffee Stories

Dizajnér: Emanuelis Ryklys

Pražiareň: Espresso Republic

Dizajnér: Farm Design

Pražiareň: Alabaster Coffee Roaster

Dizajnér: Joshua Lepley

Pražiareň: Publik Coffee Roasters

Dizajnér: Super Top Secret

Pražiareň: Onyx Coffee Lab

Dizajnér: BLKBOX Labs

Pražiareň: Native Coffee Roasters

Dizajnér: Naomi Ross and Daniel Renda

Pražiareň: Boxcar Coffee Roasters

Dizajnér: IMM

Zdroj a foto: www.dailycoffeenews.com, www.thedielineawards.com

Sledujte nás na Facebooku
  • Facebook Basic Square
Najčítanejšie články

© MA Prestige, s.r.o.

Legionárska 1853/95, 911 01 Trenčín

kavickujeme(zavinac)gmail.com

 

Obchodné podmienky e-shopu

 

Všetky práva vyhradené

Články uverejnené na stránke majú len informatívny charakter. V žiadnom prípade nenabádajú ani nepodnecujú k zvýšenej konzumácii kávy ani iných produktov.

V duchu „pime kávu zodpovedne“.

bottom of page